|  Ledig stilling: Avdelingsleder service

Om selskapet

GJ Machine AS robotiserer og automatiserer.

Vi tilbyr produksjonslinjer, fra roboter til transportbånd og styringssystemer.

Vi leverer skreddersydde løsninger for bearbeiding og vareflyt til prosess-, næringsmiddel- og annen- industri.

Med gode samarbeidspartnere leverer vi komplette produksjonsanlegg.

Firmaet holder til på Furlia i Skodje.

Kontakt:

Disse personene kan kontaktes ved spørsmål om stillingen. Søknad sendes til daglig leder.

Avdelingsleder

joakim@machine.no

976 87 229

Daglig leder

mathias@machine.no

922 88 285

Avdelingsleder service

GJ Machine AS på Skodje er inne i en spennende vekstfase og søker nå etter flere dyktige medarbeidere.

I 2021 ble vi en del av et større konsern sammen med blant annet RobotNorge. Nå satser vi på større leveranser sammen innenfor automatisering og robotisering, både innenlands og utenlands.

Stillingens hovedmål:

Hovedmålet med denne stillingen er å sørge for maksimal utnytelse av våre ressurser for:

  • Salg av service tjenester
  • Teknisk support
  • Planlegging av kundeoppdrag og eventuelt utrykning når nødvendig
  • Oppfølging av anlegg
  • Bistå prosjektavdelingen når nødvendig
  • Utvikle serviceavtaler som bidrar til økt tilknytning til våre kunder samt økt omsetning
  • Bidra til at vår serviceavdeling er grunnen til at kunder kommer tilbake til GJ Machine

Stillingens hovedoppgaver er:

  • Ansvar for servicevirksomheten i GJ Machine AS
  • Personalansvar for ansatte i avdelingen
  • Koordinere aktiviteter i avdelingen med fokus på optimal utnytelse av ressursene
  • Utvikle, selge og vedlikeholde ulike serviceavtaler inkludert vaktordning
  • Etablere en prisstrategi for de ulike tjenester for å maksimere salgsvolumet og inntjening
  • Sørge for at avdelingen har nødvendig kompetanse
  • Etablere en strategi og forretningsplan for salg for å oppnå salgsbudsjettet
  • Utarbeide og følge opp service tilbud
  • Bistå andre avdelinger når nødvendig
  • Søke bistand fra andre avdelinger når nødvendig
  • Følge opp avdelingens medarbeidere med hensyn til kompetanseutvikling, målsetting og måloppnåelse med løpende dialog og årlige personalsamtaler
  • Være rollemodell for egne medarbeidere
  • Vise positive og konstruktive holdninger som bidrar til et godt arbeidsmiljø

Vi tilbyr:

  • Du blir en del av et større konsern og fagmiljø med mange flinke og engasjerte mennesker
  • Et trivelig og inkluderende arbeidsmiljø med god takhøyde
  • Mulighet for å jobbe med spennende og utfordrende prosjekter, både enkeltfaglig og tverrfaglig
  • Konkurransedyktige betingelser og gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Korte beslutningsveier der initiativ verdsettes
  • Frihet til å styre egen hverdag

Søknadsfrist: 01.10.2022